تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
نارضایتی از سیاست یووه در فروش دیبالا و كانسلو

نارضایتی از سیاست یووه در فروش دیبالا و كانسلو

 

دیبالا و كانسلو در فهرست خبرهای ترانسفرینگ یووه در روزهای اخیر هستند. هرچند خروج آنها از یووه به نظر محتمل است اما، واكنش‌ها در مورد تصمیم باشگاه در خصوص این دو بازیكن همچنان ادامه دارد.

 

ماسیمو پاوان خبرنگار Tutto Juve در گفتگو با Radio BiancoNera، جدیدترین گمانه‌زنی‌هایش در خصوص بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس را بیان كرده است.

 

آنطور كه به نظر می‌رسد یوونتوس در ماركت دیبالا به بن‌بست خورده است. در صورت عدم موفقیت یووه در انتقال او به باشگاهی دیگر، قطعاً این بازیكن با بحران مواجه خواهد شد. با این حال اگر دیبالا در نهایت یووه را ترك كند، شخصاً تردید نخواهم داشت كه فدریكو كیه‌زا در همین هفته‌های باقیمانده عازم تورین خواهد شد. آنچه كه مسلم است، یوونتوس باید هرچه سریعتر موضع نهایی‌اش در قبال پائولو دیبالا را روشن كند.
طرفداران آشكارا مبادله كانسلو با دنیه‌لو را دوست ندارند. تمایل یووه برای فروش كانسلو نشان دهنده این است كه ساری توانمندی‌های تدافعی این بازیكن در سیستم دفاع چهار نفره‌اش را مطلوب نمی‌داند. با این حال هواداران بیانكونری آنطور كه در شبكه‌های اجتماعی نیز نظرات‌شان به چشم می‌خورد مایل هستند تا در صورت عدم تطابق ویژگی‌های فنی كانسلو با سیستم تیم، با فروش او خریدی قدرتمندتر از دنیه‌لو برای سمت راست خط دفاعی در نظر بگیرند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: